Tuesday, November 16, 2010

backkom!

yeay! finally, i got this cd!


haha..bukan utk saya ye,tp utk AQEEF! dia suka tgk citer ni,selalu tgk kat astro ceria. kadang kalau kat laptop dia suruh bukak youtube citer ni coz pernah bukak bg dia tgk. tp letih la kan asik nak loading tiap² siri dan bila habis kena klik siri lain pula. haih! nak tgk tv pun x senang tau. kalau dia reti klik sendiri xpe jugak, ahaks!~

cd ni ade 104 siri. gerenti aqeef ngadap dpn tv je nanti..hahaha..cari kat alamanda asik xde stock je,ade ke org beli? so,kirim kat eza@mama_auni kalau dia terjumpa kat mane² kedai cd. haha.. x sabar nak tunjuk kat aqeef. mesti dia x mau mandi,x mau makan,x mau tido ni..ekekekekeke...

nota ummiaqeef : selamat hari raya aidiladha! saya raya kat umah mil je,dekat je pun x sampai 20min dr rumah saya. huhu. selamat bercuti ye! walau raya dekat tp saya cuti 2 hari selepas raya! boleh berjimba! yuhuu!


1 comment:

Junebunga said...

amsyar layan cerita ni kt youtube --slot main bowling jerk..

:: LABEL ::

2nd jr. (5) aidilfitri (3) aqeef (68) avent (1) award (11) baking (1) bebel (1) besday (4) BFF (4) blogger (1) blogging (16) car (2) contest (51) course (3) emo (8) family members (7) FB (1) friends (3) geng gedix (14) gosip (1) hang out (36) hometown (2) hubby (7) iklan (1) info (17) internet (1) makan2 (24) masak2 (9) me (26) me hubby (3) muvie (10) my family (27) my stuff (9) newborn (1) no idea (8) nuffnang (3) opis (30) parenting (21) personal (12) pregnancy (9) ramadhan (2) random (5) reward (1) rumahku syurgaku (7) sales (5) shopping (13) tag (12) taska (6) vacation (4) video (6) weekend (2) wordless (2)

:: FOLLOWER ::

"MOBS PARENTS LOOK A-LIKE CONTEST"

"MOBS PARENTS LOOK A-LIKE CONTEST"
until 11 June 2010

THE UNIQUE WEDDING PHOTO CONTEST

THE UNIQUE WEDDING PHOTO CONTEST
i win consolation prize