Wednesday, December 8, 2010

ada apa dgn disember???

~sticky mode until 8hb disember 2010 ~

alhamdulillah, dah masuk bulan disember, penghujung tahun. time ujung tahun banyak pulak jemputan kawin. hehe. bile masuk bulan disember je hati saya berbunga riang. haha. why? sbb 8hb disember merupakan hari ulangtahun perkahwinan kami laki bini. tahun ni masuk tahun ke-3. yeay!! besday suami pula jatuh pada 3hb disember. x yeay!! pokai!! selang 5 hari je dgn anniversary kami. so hadiah 1 je ye? aci x? hehehe.

dengan ini, saya nak publish gambar mase kawin 3thn sudah. mcm biase, tp kali ni gambar gedix saya dan suami. ahaks!~ jgn meluat k..tgk sekali imbas je ye,jgn belek2..uwaa!! (rindu bentuk badan mase itu)..
saya rase baju nikah yg saya tempah tu kalau dipakai lagi dah jadi mcm sarung nangka.. fengsan!! agak2 kalau skarang amik gambar posing cenggini haruslah suami kate, 'syg ni dah  kenape? demam ke? (sambil letak belakang tgn kat dahi saya).. nasib le dpt suami kurang romantis, jadinye agak janggal padanya kalau saya menggedix lebih..padan muke aku! ~ sila jgn gelak! senyum sambil tutup mulut je dibenarkan,hehe~

*

*

*

*

*

*

 ~ pic lepas nikah ~

 ~ pic malam berinai ~

 ~ pic malam berinai ~

~ pic mase bersanding ~

thn lepas saya bg hadiah besday but anniversary pegi dinner sajork.
thn ni kalau dpt pegi hanimung best jugak.. tp di mana ya?
kesuntukan masa + x plan ape2 pung..
erm..dah..dah..p sambung wat kije...lalalalala...

nota ummiaqeef : kalau bg hadiah mase besday,mase anniversary x payah. kalau bg mase anniversary, mase besday x payah..mane 1 ni??? susah2 sgt x payah la bagi..mintak hadiah dr beliau je, aci x? deng!! gile keji!


6 comments:

Shinnaz Ahmad Rasid said...

birthday kau bagi hadiah..annivesary dinner? okey tak? tak pun..birthday kau bagi hadiah..annivesary request amin belanja dinner..hehe. tak pun tukar2 hadiah lah sng!

ummiaqeef said...

@Shinnaz Ahmad Rasid

mcm itu la cadang2nye..bab tuko2 hadiah tu rasenye dia je patut bg aku. coz aku dah bg hadiah besday cum hadiah anniversary..hehehehe

mamamarissa said...

wah!!! nampaknya disember bulan merai cinta...anyway, happy 3rd anniversary in advance ya...bila nak dpt yg 2nd one...hehehe!!!

ummiaqeef said...

@mamamarissa

i ♥ disember..hehehe..tq ye..2nd jr tu mmg tgh nanti² kan juga.. ;P doakan la ye..

::Mamalyna:: said...

auww... lentok2 yu...hehehe...
me, 15hb... tp langsung tak fikir nak kasik ape.. p makan2 je kut, hehe

ummiaqeef said...

@::Mamalyna::

aha...same la..besday dia dah bg hadiah. anniversary g makan2 je la..hehehe

:: LABEL ::

2nd jr. (5) aidilfitri (3) aqeef (68) avent (1) award (11) baking (1) bebel (1) besday (4) BFF (4) blogger (1) blogging (16) car (2) contest (51) course (3) emo (8) family members (7) FB (1) friends (3) geng gedix (14) gosip (1) hang out (36) hometown (2) hubby (7) iklan (1) info (17) internet (1) makan2 (24) masak2 (9) me (26) me hubby (3) muvie (10) my family (27) my stuff (9) newborn (1) no idea (8) nuffnang (3) opis (30) parenting (21) personal (12) pregnancy (9) ramadhan (2) random (5) reward (1) rumahku syurgaku (7) sales (5) shopping (13) tag (12) taska (6) vacation (4) video (6) weekend (2) wordless (2)

:: FOLLOWER ::

"MOBS PARENTS LOOK A-LIKE CONTEST"

"MOBS PARENTS LOOK A-LIKE CONTEST"
until 11 June 2010

THE UNIQUE WEDDING PHOTO CONTEST

THE UNIQUE WEDDING PHOTO CONTEST
i win consolation prize