Thursday, October 21, 2010

kantoi..

bila dah berapa hari missed berblogging,mulalah gelabah.
nak cerita pasal ape ye,tak tahu mana satu nak mula.
kalau tak berblogging tu bukan bermakna saya tak sign in blogger ye.
cuma antara sebab musababnya adalah kerana saya sibuk,tiada cerita atau saya sedang moody..
tp beberapa hari yg lepas sebabnye adalah saya moody. jgn tanya kenapa ya..hehe..

semalam saya el,bukan sbb bos el, saya pun el ye. cuma ada hal keluarga,cewah..
niat di hati x nak ganggu bos bagitau saya el sbb dia ada upacara pengebumian arwah bapa mertuanya. (AL-Fatihah utk bapa mertua beliau).
tiba² mase kat rumah hp berbunyi terpapar nama bos,aiyak! kantoi!

belum sempat saya berkata² mcm² dia tanya pasal meeting lah ape la.
bos : rosie (bos selalu tulis nama saya mcm ni)..hari ni ade meeting blablablabla....
saya : x pasti la,rasanye mcm tak ada. x perasan pun ade meeting tu.
bos : x pe,u check dgn blablabla............

bila ada ruang sedikit,saya mencelah.
saya : En L, saya el hari ni.(statement muka x bersalah)
bos : owh,u cuti. ok x pe, u mintak dotdotdot check dgn PA² sume,ade x meeting blablablabla......
saya : ok! terus letak fon.

nota ummiaqeef : legaaa....ingatkan dia bebel..hahaha. suke gelabah ckp dgn bos walaupun dlm fon.


2 comments:

mrs zach said...

weh..apsal nama boss ko encik L? bukan encik Y ke? ihiks

ummiaqeef said...

@mrs zach

Y tu last 2nd word..name dia kan 2 word..yg 1st A..tp L tu nama manja..hahahaha..ala² mcm Pak L**

:: LABEL ::

2nd jr. (5) aidilfitri (3) aqeef (68) avent (1) award (11) baking (1) bebel (1) besday (4) BFF (4) blogger (1) blogging (16) car (2) contest (51) course (3) emo (8) family members (7) FB (1) friends (3) geng gedix (14) gosip (1) hang out (36) hometown (2) hubby (7) iklan (1) info (17) internet (1) makan2 (24) masak2 (9) me (26) me hubby (3) muvie (10) my family (27) my stuff (9) newborn (1) no idea (8) nuffnang (3) opis (30) parenting (21) personal (12) pregnancy (9) ramadhan (2) random (5) reward (1) rumahku syurgaku (7) sales (5) shopping (13) tag (12) taska (6) vacation (4) video (6) weekend (2) wordless (2)

:: FOLLOWER ::

"MOBS PARENTS LOOK A-LIKE CONTEST"

"MOBS PARENTS LOOK A-LIKE CONTEST"
until 11 June 2010

THE UNIQUE WEDDING PHOTO CONTEST

THE UNIQUE WEDDING PHOTO CONTEST
i win consolation prize