Monday, October 25, 2010

bila dah bosan rambut panjang..

non ado mood nak menaip,sakit perut PMS..
bendera japang naik sudah! hampa... :(
hehehe..

aqeef dah gundul semula...
sian dia rimas asik garu² je..
rambut dia tebal + lebat..
dia ni kuat peluh kalau panas mcm ummi dia.
so,saya suh abah aqeef mesin rambut dia..

sebelum


.
.
.
.
.

selepas


kali ni dia melalak² pulak mase abah dia mesin rambut tu.
mungkin syg kot kat rambut dia..hehehe..
xpela,pasni panjang semula - gundul - panjang - gundul..hahahaha..


2 comments:

wan sujaihah said...

alamak udah gundul...hai untung anak lelaki..senang, takyah ikat2 rambut kak ek..saya ni kejer beli getah rambut je:)

ummiaqeef said...

@wan sujaihah

hehe..masalahnye dia ni xnak duduk diam kalau nak potong rambut. tu yg mesin sekali gus..hihihi..rambut aqeef pun bole ikat sblm botak tu..

:: LABEL ::

2nd jr. (5) aidilfitri (3) aqeef (68) avent (1) award (11) baking (1) bebel (1) besday (4) BFF (4) blogger (1) blogging (16) car (2) contest (51) course (3) emo (8) family members (7) FB (1) friends (3) geng gedix (14) gosip (1) hang out (36) hometown (2) hubby (7) iklan (1) info (17) internet (1) makan2 (24) masak2 (9) me (26) me hubby (3) muvie (10) my family (27) my stuff (9) newborn (1) no idea (8) nuffnang (3) opis (30) parenting (21) personal (12) pregnancy (9) ramadhan (2) random (5) reward (1) rumahku syurgaku (7) sales (5) shopping (13) tag (12) taska (6) vacation (4) video (6) weekend (2) wordless (2)

:: FOLLOWER ::

"MOBS PARENTS LOOK A-LIKE CONTEST"

"MOBS PARENTS LOOK A-LIKE CONTEST"
until 11 June 2010

THE UNIQUE WEDDING PHOTO CONTEST

THE UNIQUE WEDDING PHOTO CONTEST
i win consolation prize