Tuesday, August 10, 2010

alkisah nasi ayam penyet

ni citer hari ahad..
saya masak mihun je sarapan tu..
tp makan sampai ke tengahari sbb beras habis..
abah aqeef pulak melantak tido je..haha
sbb semalaman duk kat cyber masuk drag kete kekdahnye..
poyo..kene gelak kat saya je..haha
petang tu dia ajak saya g makan..
saya ajak dia makan pizza...
cam teringin nak makan pizza baru tu..
tp dia bawa ke pizza cyberjaya tu..
kiri kanan pizza tu ade kfc dan nasi ayam penyet..
abah aqeef ajak masuk restoran nasi ayam penyet tu..
x pernah makan kononnye..
saje nak torai..
x sempat snap kedai or menu..
just snap nasi ayam penyet tu je..
tu pun segan org duk pandang..haha

nasi putih bese je..ingat nasi ayam..hehe


ayam tu mmg penyet (penyek) tp lembut..
ade tempe goreng..tauhu goreng..kangkung celur dan sambal ape ntah..
pedas uolls sambal tu..berapi!!!!
saya tambah sup kosong = rm1 (pedas skit)
abah aqeef x abis makan..
masakan indon la uolls..abah aqeef xleh masukkk!!
saya dgn jayanye tlh habis..xmo membazir..hehe..
dahsyat sungguh!!
air saya order es cendol..
abah aqeef order milo je..
aqeef makan ngecek² je sbb dia kenyang mkn mihun kat umah..
pastu dia makan² dan campak kat lantai..
abg waiter tu senyum je padahal dlm hati mesti menyumpah² agaknye..
x ramai sgt org mase tu..ade la 3-4 meja je ade org..
total = RM23.10
abah aqeef bayar RM50..saya bayar 10sen...
ok la tu kan? hahahaha..

nota ummiaqeef : x dapek makan pizza baru tu..uwaaa!!


2 comments:

Shinnaz Ahmad Rasid said...

pizza baru tu rasa macam pizza lain.cuma dia ade meatball. meatball IKEA lagi sedap. yang itu keras bedengkang! hehe.

ummiaqeef said...

@Shinnaz Ahmad Rasid

ye ke..baru nak test aritu tp x jadik pulak..tgk la len kali kalau ade kesempatan..

:: LABEL ::

2nd jr. (5) aidilfitri (3) aqeef (68) avent (1) award (11) baking (1) bebel (1) besday (4) BFF (4) blogger (1) blogging (16) car (2) contest (51) course (3) emo (8) family members (7) FB (1) friends (3) geng gedix (14) gosip (1) hang out (36) hometown (2) hubby (7) iklan (1) info (17) internet (1) makan2 (24) masak2 (9) me (26) me hubby (3) muvie (10) my family (27) my stuff (9) newborn (1) no idea (8) nuffnang (3) opis (30) parenting (21) personal (12) pregnancy (9) ramadhan (2) random (5) reward (1) rumahku syurgaku (7) sales (5) shopping (13) tag (12) taska (6) vacation (4) video (6) weekend (2) wordless (2)

:: FOLLOWER ::

"MOBS PARENTS LOOK A-LIKE CONTEST"

"MOBS PARENTS LOOK A-LIKE CONTEST"
until 11 June 2010

THE UNIQUE WEDDING PHOTO CONTEST

THE UNIQUE WEDDING PHOTO CONTEST
i win consolation prize