Wednesday, June 16, 2010

yong tau fu sedap!

petang tadi saya singgah pasar tani lps balik keje..
pegi sorg2 je sbb rakan se'kereta' saya balik dgn hubbynye..
mmg dah cadang nak beli yong tau fu..
sbb ade brader ni jual yong tau fu kuahnye sedap..
org kate nak tau sedap ke x pada kuahnye..
tiap2 kali pegi kalau beli yong tau fu mesti kat kedai brader tu..
so,dinner kami bertiga mlm ni adalah yong tau fu..
fuh! terbaekkkk!!
burkkkkk! kenyang alhamdulillah....


 sila lah terliur ye..hehe 
ini adalah gambar baik punya cilok dari mr.google..
almaklum,x sempat snap sbb dah lapar..huahuahua..

nota ummiaqeef : kenapa saya masih belum mengantuk ni..
harap esok saya tidak mengantuk di opis..


7 comments:

Confession of a Coffeeholic Mama-Miya said...

rindunye nak makan yongtaufu..kat sini takde jumpa lg yg dijamin halal 100%..tak brani nak beli2..jealous aaa... :P

Ada Dalina said...

bettttttttttttttt....
ko sajer bg aku terliur kan dlm2 pntang2 nih..
hampehhh!

mama_auni said...

nyam nyam...dap nyer

ummiaqeef said...

@Confession of a Coffeeholic Mama-Miya

sedap tau..hehe

ummiaqeef said...

@Ada Dalina

kuahnye pekat ada kacang hancur skit..marbeles! haha

ummiaqeef said...

@mama_auni

sedapkan yong tau fu ni..tiada tandingan..hehe

Mrs. Hakim said...

biar aku teka.. kat sri wangsi yong taufu ek? brother yg muka cam awie tu?? ngehehehe

:: LABEL ::

2nd jr. (5) aidilfitri (3) aqeef (68) avent (1) award (11) baking (1) bebel (1) besday (4) BFF (4) blogger (1) blogging (16) car (2) contest (51) course (3) emo (8) family members (7) FB (1) friends (3) geng gedix (14) gosip (1) hang out (36) hometown (2) hubby (7) iklan (1) info (17) internet (1) makan2 (24) masak2 (9) me (26) me hubby (3) muvie (10) my family (27) my stuff (9) newborn (1) no idea (8) nuffnang (3) opis (30) parenting (21) personal (12) pregnancy (9) ramadhan (2) random (5) reward (1) rumahku syurgaku (7) sales (5) shopping (13) tag (12) taska (6) vacation (4) video (6) weekend (2) wordless (2)

:: FOLLOWER ::

"MOBS PARENTS LOOK A-LIKE CONTEST"

"MOBS PARENTS LOOK A-LIKE CONTEST"
until 11 June 2010

THE UNIQUE WEDDING PHOTO CONTEST

THE UNIQUE WEDDING PHOTO CONTEST
i win consolation prize