Wednesday, June 16, 2010

yang...abg nak beli superbike la...!

x agak2 ye hubby saya nak beli superbike..
wah..ade duit kah?? kalau nak sila kumpul duit dr skrg..haha
saje je dia tu suke verangan...(ampun ya bang,hehe)
tadi dia search kat mudah.my..
pastu duk tunjuk kat saya gambar superbike yg diidamkan tu..
saya x mau pandang tp mase dia x perasan tu saya jeling2 juga..haha
lawak pun ade..kalau murah xpe gak..
rege dlm 28k ++ yg 2nd..gilos arr!
jamu mata je la..hahaha...

~ pic dr mudah.my ~

~ pic dr google ~

nota ummiaqeef : kalau ada duit byk sumer bole belikan..
superbike di atas..rumah besaq..kereta besaq..rantai besaq..sume besaq..haha
(jgn nak verangan juga la cik roxy oit!)

4 comments:

ibuhaikal a.k.a zarina said...

haahaahaa...habis la dari kete tebo pegi ke superbike pulak pas nie...penyakit berjangkit dah sampai..tapi rege makk aiii sama cam beli kete kan cik rozi..

AziE said...

Sama dgn my hubby. Berangan.....ya Allah terasa tinggi melangit.

ummiaqeef said...

@ibuhaikal a.k.a zarina

tau xpe..hehe..mcm2 menda yg digilainye..

ummiaqeef said...

@AziE

hehe..bese la tu..lelaki kan mcm2 hobi dia..huhhu

:: LABEL ::

2nd jr. (5) aidilfitri (3) aqeef (68) avent (1) award (11) baking (1) bebel (1) besday (4) BFF (4) blogger (1) blogging (16) car (2) contest (51) course (3) emo (8) family members (7) FB (1) friends (3) geng gedix (14) gosip (1) hang out (36) hometown (2) hubby (7) iklan (1) info (17) internet (1) makan2 (24) masak2 (9) me (26) me hubby (3) muvie (10) my family (27) my stuff (9) newborn (1) no idea (8) nuffnang (3) opis (30) parenting (21) personal (12) pregnancy (9) ramadhan (2) random (5) reward (1) rumahku syurgaku (7) sales (5) shopping (13) tag (12) taska (6) vacation (4) video (6) weekend (2) wordless (2)

:: FOLLOWER ::

"MOBS PARENTS LOOK A-LIKE CONTEST"

"MOBS PARENTS LOOK A-LIKE CONTEST"
until 11 June 2010

THE UNIQUE WEDDING PHOTO CONTEST

THE UNIQUE WEDDING PHOTO CONTEST
i win consolation prize