Thursday, May 6, 2010

style rambut camane nak buat ni???

saya nak gunting rambut la..
agak rimas dgn masalah keguguran rambut yg semakin menjadi²..
agak² rambut camane ye nak buat..haha..
dah la rambut acik ni ala² ikal mayang mengurai..hihi..
kalau bole nak potong pendek la senang skit..
aqeef suke main tarik² rambut saya..sakit tau..
tp nanti x leh wat sanggul bunjut lg..hehe
xpela..agak² style mane yg sesuai??
.
.
.

cam ni ke??

.
.
.

camni x minat la..

.
.
.

camni ok gak..pendek terus..

 .
.
.

camni colour ni nmpk cantik..rambut saya itam..
 .
.
.

camni x lawa la..

.
.
.
.
.
susah² suh abah aqeef sodok je rambut saya pakai mesin mcm ni..

.
.
.


oh NO!!! NO!! NO!!

note ummiaqeef : kat mane kedai gunting rambut? saya bese pegi kat dengkil je..

3 comments:

Shinnaz Ahmad Rasid said...

org suka yg no. 2!!!!!!!!!!!!!!!cute jer..

ummiaqeef said...

aku suke no.3..cik ajar pun suke yg tu..hehe

mama_auni said...

aku suke no 2, tapi kalo ko nk kemas n senang urus no 3 la..heheh..laki aku pon suh potong jugak, tp aku ngak mau..

:: LABEL ::

2nd jr. (5) aidilfitri (3) aqeef (68) avent (1) award (11) baking (1) bebel (1) besday (4) BFF (4) blogger (1) blogging (16) car (2) contest (51) course (3) emo (8) family members (7) FB (1) friends (3) geng gedix (14) gosip (1) hang out (36) hometown (2) hubby (7) iklan (1) info (17) internet (1) makan2 (24) masak2 (9) me (26) me hubby (3) muvie (10) my family (27) my stuff (9) newborn (1) no idea (8) nuffnang (3) opis (30) parenting (21) personal (12) pregnancy (9) ramadhan (2) random (5) reward (1) rumahku syurgaku (7) sales (5) shopping (13) tag (12) taska (6) vacation (4) video (6) weekend (2) wordless (2)

:: FOLLOWER ::

"MOBS PARENTS LOOK A-LIKE CONTEST"

"MOBS PARENTS LOOK A-LIKE CONTEST"
until 11 June 2010

THE UNIQUE WEDDING PHOTO CONTEST

THE UNIQUE WEDDING PHOTO CONTEST
i win consolation prize