Monday, April 12, 2010

rela dlm terpaksa..cewah..

semalam hubby i beli mesin cukur rambut tu..
pastu dia test kat aqeef ptg² tu..
aku x kasi botak,x encem la anak ummi ni botak..
nmpk cam notty boy je..
suh abah dia cukur kiri kanan ngan blakang je la skit..
jap g abah aqeef terlebih sodok tepi tu tokak skit..
dia kate rambut aqeef sikit,halus susah nak wat..
eleh padahal dia tu yg x pro..nak salahkan rambut pulak..
hahaha..so,terpaksalah di botakkan je..
lihat sajalah kejadian tersebut :

ready to mesin itu rambut..

diam je mase abah duk sodok rambut dia..

ciannye dia..duk pandang² jeling² lak..

rela dlm terpaksa..cewah..

cam 'pekan' je..abah dia la punye koje..

tadaaaa...inilah hasilnye..

cian muke masam je frust sbb kene paksa botak..
dah x macho la anak bujangku ini..hihi..
seb baik x ngamuk..elok je dia duk diam atas bangku..
mesti dlm hati dia ckp,'ape la abah aku wat kat kepala aku ni'..
pastu abah dia bawak tgk cermin,dia sengih² tgk dah botak..cian la hai..

5 comments:

kakyong said...

salam singgah,
lama tak jengah si aqeef... dah besor dia..
macham nyer muka.. hahaaa.. xper dah jd cam upin ipin.. ;)

ummiaqeef said...

hihi..tu la kak yong..aqeef mmg susah nak senyum,cam abah dia..hehe

wan sujaihah said...

alahai comey nye gambar yang cam pekan tu..baik nyer ageef potong rambut..tak ragam ek

ummiaqeef said...

hihi..xtau la baik pulak bile abah dia yg potong rambut tu..kalau kat kedai duk toleh sane toleh sini,hehe..

Anonymous said...

hahahaha

:: LABEL ::

2nd jr. (5) aidilfitri (3) aqeef (68) avent (1) award (11) baking (1) bebel (1) besday (4) BFF (4) blogger (1) blogging (16) car (2) contest (51) course (3) emo (8) family members (7) FB (1) friends (3) geng gedix (14) gosip (1) hang out (36) hometown (2) hubby (7) iklan (1) info (17) internet (1) makan2 (24) masak2 (9) me (26) me hubby (3) muvie (10) my family (27) my stuff (9) newborn (1) no idea (8) nuffnang (3) opis (30) parenting (21) personal (12) pregnancy (9) ramadhan (2) random (5) reward (1) rumahku syurgaku (7) sales (5) shopping (13) tag (12) taska (6) vacation (4) video (6) weekend (2) wordless (2)

:: FOLLOWER ::

"MOBS PARENTS LOOK A-LIKE CONTEST"

"MOBS PARENTS LOOK A-LIKE CONTEST"
until 11 June 2010

THE UNIQUE WEDDING PHOTO CONTEST

THE UNIQUE WEDDING PHOTO CONTEST
i win consolation prize