Thursday, April 29, 2010

hepi 6th anniversary to me...hehe..anniversary keje la..

 

keje pun nak ade anniversary ke? hehe..
ikut suka i la kan..saje je nak bgtau kat sini..
hari ni merupakan anniversary perkhidmatan saya yg ke-6 di goment ni..
saya start keje 29.04.2004..
so hari ni 29.04.2010 genaplah 6 tahun saya berkhidmat..
masih di tempat yg same cume pernah beberapa kali bertukar bahagian dan bos..
sepanjang 6 thn ni mcm² yg saya tempuhi..
dan yg kelakarnye start saya keje kat sini la saya jumpe ngan hubby saya..
hihi..tp dia bukan keje kat sini..
tp org tghnye keje 1 opis ngn saya..
dia yg menyatukan saya n hubby..haha..lawak betul la..
nak tau citer ke?? x yah la,nti hubby saya baca ni mesti dia segan..haha..
k la,tu je nak bgtau..

p/s : kalau celebrate anniversary keje ok x?? mkn kek ke..g makan² ke..hehe.. tp dpt hadiah x?? poyo je.. sape nak bg?? haha ;P


4 comments:

mrs zach said...

sila kirim salam dengan boss & ksu anda. br lepas meeting dgn encik ksu muda itu. hahahahaa. dia dh ada gf belum? aku nak kenenkan dgn kawan aku la. lawyer

MRS. K said...

eh, puan roxy pon masuk keje 2004 eh?

Shinnaz Ahmad Rasid said...

roxy..minta bos ko bagi hadiah..! sempena ko berkhidmat 6 thn..ok tak?

ummiaqeef said...

shin ~ secreteries day pun x dpt..lg anniversary keje..hahaha..

mrs.k ~ yo la..sape lg yg same???

mrs zach ~ ksu? muda ke? ke ko salah org ni??

:: LABEL ::

2nd jr. (5) aidilfitri (3) aqeef (68) avent (1) award (11) baking (1) bebel (1) besday (4) BFF (4) blogger (1) blogging (16) car (2) contest (51) course (3) emo (8) family members (7) FB (1) friends (3) geng gedix (14) gosip (1) hang out (36) hometown (2) hubby (7) iklan (1) info (17) internet (1) makan2 (24) masak2 (9) me (26) me hubby (3) muvie (10) my family (27) my stuff (9) newborn (1) no idea (8) nuffnang (3) opis (30) parenting (21) personal (12) pregnancy (9) ramadhan (2) random (5) reward (1) rumahku syurgaku (7) sales (5) shopping (13) tag (12) taska (6) vacation (4) video (6) weekend (2) wordless (2)

:: FOLLOWER ::

"MOBS PARENTS LOOK A-LIKE CONTEST"

"MOBS PARENTS LOOK A-LIKE CONTEST"
until 11 June 2010

THE UNIQUE WEDDING PHOTO CONTEST

THE UNIQUE WEDDING PHOTO CONTEST
i win consolation prize