Thursday, August 13, 2009

makyong dlm kenangan..


smlm last day iza kat opis..sbb dier dah start cuti bersalin arini..ikutkan due dier 15hb ni tp disebabkan nasihat suaminye yg suruh dier berehat di rumah je so dier pun menurut perintah la..hehe..ni posing sblm balik..saje je nak simpan kenangan sblm perut dier kempes balik..hahaha..semua tips² dan pengalaman bersalin tlh diturunkan kepadanye smlm..semoga iza selamat melahirkan bakal babynye nti..

p/s : poyo² jek..shinnaz jgn jeles yek iza x posing ngan ko..haha..

9 comments:

ibuhaikal said...

huuuhuuuu...rozi sedih tak ieza tak de menemani diwaktu pegi dan balik keje nie..

tak pe kita sama2 doakan semoga ieza selamat bersalin..

MRS. K said...

wahahaaa.. ieza semakin bam-bam..

ummiaqeef said...

ibuhaikal ~ rase sunyi gak..pastu kat opis xtau nak kaco sape..hahaha..

mrs.k ~ mmg gumuks dier tu..jenuh la dier nak kuruskan balik..huhu..

shinnaz said...

jeles??bkn artis pun..haha..artis pun aku tak wt camtuh..haha..:p

ummiaqeef said...

jeles??bkn artis pun..haha..artis pun aku tak wt camtuh..haha..:p --> ayat dengki la tuh..haha

sumysya said...

besarnya perut ieza....

busyuksayang said...

dah cuti pun dia...moga dia & baby selamat...amin

ummiaqeef said...

suzie ~ mmg besar pun..seram tgk..ehehe

jue ~ tu la..dier dah menghitung hari jek tu..

nmmy84 said...

hi..tumpang tanye blh.iza dah bersalin ke?dah due kan awak.

salam perkenalan :)

:: LABEL ::

2nd jr. (5) aidilfitri (3) aqeef (68) avent (1) award (11) baking (1) bebel (1) besday (4) BFF (4) blogger (1) blogging (16) car (2) contest (51) course (3) emo (8) family members (7) FB (1) friends (3) geng gedix (14) gosip (1) hang out (36) hometown (2) hubby (7) iklan (1) info (17) internet (1) makan2 (24) masak2 (9) me (26) me hubby (3) muvie (10) my family (27) my stuff (9) newborn (1) no idea (8) nuffnang (3) opis (30) parenting (21) personal (12) pregnancy (9) ramadhan (2) random (5) reward (1) rumahku syurgaku (7) sales (5) shopping (13) tag (12) taska (6) vacation (4) video (6) weekend (2) wordless (2)

:: FOLLOWER ::

"MOBS PARENTS LOOK A-LIKE CONTEST"

"MOBS PARENTS LOOK A-LIKE CONTEST"
until 11 June 2010

THE UNIQUE WEDDING PHOTO CONTEST

THE UNIQUE WEDDING PHOTO CONTEST
i win consolation prize