Saturday, July 4, 2009

sabtu punye cerite..

alkisahnye aku yg sakit tengkuk dah bape hari mungkin akibat salah tido / bantal..sakit yg amat sgt mase nak gerak2 kepala pun sakit..menangis gak la aku menahan..duk urut2 sendiri jgk mmg xleh tido aku..pg tu aku bgn cam bese g keje tu sbb aqeef mmg bgn awal..aku kejut hubby sbb dier kate nak g gotong royong kat kawasan perumahan kuarters ni..semangat tu hubby aku..hehe ade dpt notis yg diedarkan di setiap rumah,rupenye hubby kate ade taklimat kesihatan je cam kebersihan umah sumer bagai..aku pun duk berdua ngan aqeef terasa lapar lak..so,aku wat mihun singapore + nugget ayam + teh o..bile hubby balik rupenye dier dah makan mase dr taklimat td,so dier dah kenyang mkn nasi lemak..panjangnye intro ni..hehe..kalau malas bace xyah la bace ek..tghari tu mmg x masak sbb mihun byk lbh..

~aqeef yg susah nak snap pic dier skang ni n susah nak senyum~

pastu dlm tghari pas zohor tu kami bertiga g ke warehouse my dear kat puchong tu..1s time pegi seb baik hubby bermurah hati nak g n seb baik x sesat..sampai2 je mmg ramai org kat situ mujur x terlalu crowded..tujuan utama nak cari carseat utk aqeef memandang baby carseat/carrier yg lame itew dah x selesa ngan aqeef..maklumlah dah semakin panjang membesar & dah pandai duduk ni xmo baring dah duk kat seat yg lame itew..aku stand by je sbb kekadang tu aku kene drive bawak aqeef sendiri..mase kat warehouse tu mmg byk yg kenan tp itew la hubby suh bli yg perlu je..tgk brg2 ade yg murah btl ade yg mahal jgk cam kat pasaraya.. nanti la aku upload pic carseat yg aku beli..x sempat nak snap..

pas balik warehouse tu aku g umah mak mertua aku sbb hubby ade urusan kat umah sewa kat kota warisan..so,dier drop kan aku n aqeef jap kat umah mak dier..ape lg,kalau aku balik ngan aqeef mesti anak2 buah hubby duk melayan aqeef tu..best..bes..leh aku rehat skit..hehe..sila la layan pic anak2 buah hubby aku yg ramai tu aka cousin2 aqeef itew..

~x phm nape dlm pic ni aku nmpk tembam..hihi..~



kembar ni anak ke-2 & kw-3 kpd akak hubby aku iaitu akak ipar aku lerr..sorg dipanggil kakak sorg lg dipanggil bulat..x phm aku nape digelar bulat..mungkin mase baby yg adik tu nmpk bulat skit kot..atau mata dier bulat..ntah ek..sblm ni susah aku nak bezakan antara mereka berdua ni tp lelame tu aku perasan ade sesuatu yg leh membezakannye..hehe..agak2 korg ape yg membezakan di antara mereka berdua ni ek..sila la teka..hehe..

p/s : mata pun dah mengantuk ni..nak tido dulu ye kengkawan..daadaaaa....

3 comments:

MamaIcha said...

wah!!! aqeef dpt carseat baru...yeay!!!

rozie rahman said...

hehe..sebenarnye bukan aqeef yg suke sbb dier xtau ape²..tapi ummi dier yg suke..hehe..

ibuhaikal a.k.a zarina said...

mane gambar carseatnya?..

rozi agaknya pakai color purple kot nampak tembam ke badan dah naik?..heeheee gurau la..

:: LABEL ::

2nd jr. (5) aidilfitri (3) aqeef (70) avent (1) award (11) baking (1) bebel (1) besday (4) BFF (4) blogger (1) blogging (16) car (2) contest (51) course (3) emo (8) family members (7) FB (1) friends (3) geng gedix (14) gosip (1) hang out (36) hometown (2) hubby (7) iklan (1) info (17) internet (1) makan2 (24) masak2 (9) me (26) me hubby (3) muvie (10) my family (27) my stuff (10) newborn (1) no idea (8) nuffnang (3) opis (31) parenting (21) personal (12) pregnancy (9) ramadhan (2) random (5) reward (1) rumahku syurgaku (7) sales (5) shopping (13) tag (12) taska (6) vacation (4) video (6) weekend (2) wordless (2)

:: FOLLOWER ::

"MOBS PARENTS LOOK A-LIKE CONTEST"

"MOBS PARENTS LOOK A-LIKE CONTEST"
until 11 June 2010

THE UNIQUE WEDDING PHOTO CONTEST

THE UNIQUE WEDDING PHOTO CONTEST
i win consolation prize