Tuesday, May 26, 2009

x laratnye..

| arini rase cam x larat sgt |
| sbbnye selsema yg kuat |
| kesejukan yg teramat |
| cuaca yg redup |
| suasana yg suram |
| kepala berat semacam |

| eh..cam pantun laks |
| tetibe rase cam nak balik umah tido |
| ish..keje..keje.. |
| semoga aku menjadi seorg pekerja yg tekun |


10 comments:

baBe_ieza said...

hehehe jom balik tido...

shinnaz said...

sabau yer rozi..bpe jam je lagi nak balik..hehe..kerja..kerja..kerja

ummiaqeef said...

iza,
kalau leh balik dah balik dah..

shinnaz,
eleh..ye la org tu nak g sunway kan iza..sonot la dier nak g jalan...

Ada Ayrissa said...

kesiannnn..

baBe_ieza said...

sian dier..hehehe..aah shinaz nak gi shopping...

ibuhaikal said...

huuuhuuuhuu...siannya dia..kita pun selsema jugakkk...ari senin petang dah kena balik keje terus ayah aikal bawak g klinik so semalam dapat MC sehari..ummiaqeef tak g klinik ke?...

p/s: rozi amin ada bagitau tak ari ahad malam tu dia nak g main futsal?...

ummiaqeef said...

ibuhaikal,
bagusnye ayah aikal bawak g klinik..kite xde g klinik pun..selsema pun dpt mc ke? bestnye...

p/s : mggu lps ade dpt call kate nak ajak main futsal mlm tu, tp dier ckp x larat..dier kate minggu ni la..

Zuhaini said...

salam ziarah! (first time nih!) cutenya aqeef!

oh ya, kalau x da mood, tidur je lah.. :D

*saya follow ummi aqeef ya! :)

www.my-alia.com

ummiaqeef said...

zuhaini,
tq sudi ziarah blog kite..kite dah follow ur blog jgk..

sujaihah said...

jom balikk tido..:)

:: LABEL ::

2nd jr. (5) aidilfitri (3) aqeef (68) avent (1) award (11) baking (1) bebel (1) besday (4) BFF (4) blogger (1) blogging (16) car (2) contest (51) course (3) emo (8) family members (7) FB (1) friends (3) geng gedix (14) gosip (1) hang out (36) hometown (2) hubby (7) iklan (1) info (17) internet (1) makan2 (24) masak2 (9) me (26) me hubby (3) muvie (10) my family (27) my stuff (9) newborn (1) no idea (8) nuffnang (3) opis (30) parenting (21) personal (12) pregnancy (9) ramadhan (2) random (5) reward (1) rumahku syurgaku (7) sales (5) shopping (13) tag (12) taska (6) vacation (4) video (6) weekend (2) wordless (2)

:: FOLLOWER ::

"MOBS PARENTS LOOK A-LIKE CONTEST"

"MOBS PARENTS LOOK A-LIKE CONTEST"
until 11 June 2010

THE UNIQUE WEDDING PHOTO CONTEST

THE UNIQUE WEDDING PHOTO CONTEST
i win consolation prize