Thursday, February 5, 2009

besarkah dosa ku???

arini aku sedih sgt..nape la perkara begini terjadi padaku..aku sedar dlm kehidupan rumahtangga ada banyak cabarannye..dan inilah dugaan yg terpaksa aku tempuh..besar sgtkah dosaku? aku minta ampun dan maaf kerana mmg salahku tp itu bukan disengajakan..harap kau dpt melupakannya dan melayan aku seperti biasa..aku lah insan biasa..x lepas dari melakukan kesilapan..semoga keadaan pulih seperti biasa..Ya Allah,kuatkan lah semangatku dan tabahkan hatiku untuk melalui hari2 yang mendatang..amin ya rabbal alamin...

4 comments:

♥mama gojes♥ said...

ngaper ne..bese la dugaan berumahtangga...sabar ye

misaki said...

jangan sedey2... sabar bebanyak erk...

Shinnaz Ahmad Rasid said...

saba la yer..mmg dalam perkahwinan byk sgt dugaan..sbr erk rozi..ingat aqeef yg cumels tu..:)

rozie rahman said...

thanks geng..dah ok dah..belajar drpd kesilapan..ehehehe..

:: LABEL ::

2nd jr. (5) aidilfitri (3) aqeef (70) avent (1) award (11) baking (1) bebel (1) besday (4) BFF (4) blogger (1) blogging (16) car (2) contest (51) course (3) emo (8) family members (7) FB (1) friends (3) geng gedix (14) gosip (1) hang out (36) hometown (2) hubby (7) iklan (1) info (17) internet (1) makan2 (24) masak2 (9) me (26) me hubby (3) muvie (10) my family (27) my stuff (10) newborn (1) no idea (8) nuffnang (3) opis (31) parenting (21) personal (12) pregnancy (9) ramadhan (2) random (5) reward (1) rumahku syurgaku (7) sales (5) shopping (13) tag (12) taska (6) vacation (4) video (6) weekend (2) wordless (2)

:: FOLLOWER ::

"MOBS PARENTS LOOK A-LIKE CONTEST"

"MOBS PARENTS LOOK A-LIKE CONTEST"
until 11 June 2010

THE UNIQUE WEDDING PHOTO CONTEST

THE UNIQUE WEDDING PHOTO CONTEST
i win consolation prize