Friday, January 30, 2009

selsema..oh..selsema...

semalam 29/1/09 aku EL sebab aqeef selsema ngan batuk2..teruk jgk sampai jadi batuk kering..x sampai ati nak tinggalkan dier kat babysitter tu..tu yg aku EL..duk kat umah dengan dier membuatkan aku xleh nak wat keje..x leh nak tinggal kejap,nak ade kat sebelah dier je..bile batuk mule lah menangis sebab sakit tekak tu..bg dier minum air masak byk..susu pun kurang dier minum..bg ubat cairkan kahak ngan utk idung tersumbat..tp yg peliknye bile dier selsema mesti aku pun selsema gak..aku yg jangkit dier,bukan dier yg jangkit aku..huhu..arini aku gagahkan jugak g keje dan hantar dier kat babysitter..cian tgk dier,nak main tp bile batuk sikit nangis..tido pun berbunyi je nafas tu..sabar ye aqeef..kuatkan semangat tu dan jadi anak yg kuat..semoga cepat sembuh..nanti tengahari kalau xde ape2 ummi dtg tgk aqeef..

No comments:

:: LABEL ::

2nd jr. (5) aidilfitri (3) aqeef (70) avent (1) award (11) baking (1) bebel (1) besday (4) BFF (4) blogger (1) blogging (16) car (2) contest (51) course (3) emo (8) family members (7) FB (1) friends (3) geng gedix (14) gosip (1) hang out (36) hometown (2) hubby (7) iklan (1) info (17) internet (1) makan2 (24) masak2 (9) me (26) me hubby (3) muvie (10) my family (27) my stuff (10) newborn (1) no idea (8) nuffnang (3) opis (31) parenting (21) personal (12) pregnancy (9) ramadhan (2) random (5) reward (1) rumahku syurgaku (7) sales (5) shopping (13) tag (12) taska (6) vacation (4) video (6) weekend (2) wordless (2)

:: FOLLOWER ::

"MOBS PARENTS LOOK A-LIKE CONTEST"

"MOBS PARENTS LOOK A-LIKE CONTEST"
until 11 June 2010

THE UNIQUE WEDDING PHOTO CONTEST

THE UNIQUE WEDDING PHOTO CONTEST
i win consolation prize