Tuesday, September 22, 2015

my 3 little boy..

salam..dan selamat petang..

lame dah x mengarang kat blog ni.. bos xde start harini sampai jumaat, overseas.. yeay! so bole la rileks² skit sambil lunjurkan kaki sandar kepala kat kusi.. heaven!

lame beno dah jenguk blog dari anak 1 ke anak 2 skrg dah masuk 3 dah pun.. har..har..haru betul! ketinggalan betul dah skrg ni.. kadang tu ade gak curik² blogwalking.. tengok la kali ni semangatnye camane.. haha..

k la, dah time balik dah ni.. rasenye taip dah lame dah..tp byk gangguan tu yg dah nak balik baru dapat nak habiskan karangan ni.. muahaha.. utk tatapan masa hadapan, kite belanja gambo anak3 bertuahku ini..


tapi... ni sume gambo dorg mase baby.. huhu.. dah mcm kembo lak..
xpe.. slow² amik mood balik nak mengarang.. daaa.... sambung lain entry plak nanti..

~ my 3 little boy ~


1 comment:

Sherwieyna Muzzawer said...

Silalah rajin update blog ye..hehehehe saja nak bakar semangat awak kembali menulis. apapun baby awak comel comel.. :)

:: LABEL ::

2nd jr. (5) aidilfitri (3) aqeef (68) avent (1) award (11) baking (1) bebel (1) besday (4) BFF (4) blogger (1) blogging (16) car (2) contest (51) course (3) emo (8) family members (7) FB (1) friends (3) geng gedix (14) gosip (1) hang out (36) hometown (2) hubby (7) iklan (1) info (17) internet (1) makan2 (24) masak2 (9) me (26) me hubby (3) muvie (10) my family (27) my stuff (9) newborn (1) no idea (8) nuffnang (3) opis (30) parenting (21) personal (12) pregnancy (9) ramadhan (2) random (5) reward (1) rumahku syurgaku (7) sales (5) shopping (13) tag (12) taska (6) vacation (4) video (6) weekend (2) wordless (2)

:: FOLLOWER ::

"MOBS PARENTS LOOK A-LIKE CONTEST"

"MOBS PARENTS LOOK A-LIKE CONTEST"
until 11 June 2010

THE UNIQUE WEDDING PHOTO CONTEST

THE UNIQUE WEDDING PHOTO CONTEST
i win consolation prize