Friday, August 6, 2010

redang island - part IV


ptg tu saya x pegi snorkeling tp rehat kat resort je..
minum petang makan cekodok dengan keledek goreng lagi..
bila shinnaz n the geng balik dari snorkeling diorg ajak kami snorkel dekat situ je..
kali ni air surut so boleh pegi tengah skit..
mula layan aqeef bile shinnaz n the geng dah naik pantai..
turn saya pulak nak snorkel dgn tenang..hehe


 ummiaqeef yg dah berani snorkeling tmpt dalam..hehe



 ummi n abah aqeef..


 aksi gedix..

mlm 2nd day tu ade BBQ..
tp x sempat tangkap gambar bakar BBQ tu..
saya sibuk dengan aqeef..
org ramai pastu asap banyak kat tempat bakar tu..
so saya pun duduk kat tempat tunggu suami bakar ayam..
shinnaz n family lambat turun tp suami saya bakarkan utk mereka..
theyolls nak makan kat tmpt lain tp saya paksa mereka makan juga..hehe
ada ayam..udang..ikan..(x amik ikan)..jagung..
makan dengan mee goreng dan nasi goreng..
makanan kat situ so so je la..xde la best sgt..
asal boleh makan..hehe..

ayam bakar..

udang bakar..

menikmati makan malam penuh perasaan..

 geng2 chubby..

 bilik kami sekeluarga..

 bilik shinnnaz n family tingkat atas for 3 person..\

tempat makan di redang lagoon..


nota ummiaqef : leceh betul nak upload gambar siap tido dulu ni..pas sambung tido balik..hehe
1 more entry..last day..tunggu....


No comments:

:: LABEL ::

2nd jr. (5) aidilfitri (3) aqeef (68) avent (1) award (11) baking (1) bebel (1) besday (4) BFF (4) blogger (1) blogging (16) car (2) contest (51) course (3) emo (8) family members (7) FB (1) friends (3) geng gedix (14) gosip (1) hang out (36) hometown (2) hubby (7) iklan (1) info (17) internet (1) makan2 (24) masak2 (9) me (26) me hubby (3) muvie (10) my family (27) my stuff (9) newborn (1) no idea (8) nuffnang (3) opis (30) parenting (21) personal (12) pregnancy (9) ramadhan (2) random (5) reward (1) rumahku syurgaku (7) sales (5) shopping (13) tag (12) taska (6) vacation (4) video (6) weekend (2) wordless (2)

:: FOLLOWER ::

"MOBS PARENTS LOOK A-LIKE CONTEST"

"MOBS PARENTS LOOK A-LIKE CONTEST"
until 11 June 2010

THE UNIQUE WEDDING PHOTO CONTEST

THE UNIQUE WEDDING PHOTO CONTEST
i win consolation prize