Friday, August 6, 2010

kerana FB jiwa merana..

semalam saya bace blog classmate saya mase sekolah menengah..
saya sbg org johor terasa jugak la bace statement salah sorg minah ni..
dia buat status kat fb seperti di bawah : 

~ pic cilok dari blog kawan saya tu di sini ~

itu la..len kali kalau nak buat status tu pk dulu..
kan dah menyentuh sensitiviti warga johorean..
walaupun dia sekadar bergurau tp kena la hormat org sekeliling jugak..
x pasal² glemer u..
so pasni sape² nak glemer boleh la buat status cam gini..hihi
maaf la pada kawan / sedara-mara / sesape yg kenal minah ni ye..
ni sekadar pengajaran buat kite sumer..

nota ummiaqeef : kher,i cilok kat blog u ye..hehe


2 comments:

wan sujaihah said...

kena berlapik la bila menaip...he he bukan berkata :)

ummiaqeef said...

@wan sujaihah

tu la pasai..hehe..nak lapik ngan ape tu? ekekeke..

:: LABEL ::

2nd jr. (5) aidilfitri (3) aqeef (68) avent (1) award (11) baking (1) bebel (1) besday (4) BFF (4) blogger (1) blogging (16) car (2) contest (51) course (3) emo (8) family members (7) FB (1) friends (3) geng gedix (14) gosip (1) hang out (36) hometown (2) hubby (7) iklan (1) info (17) internet (1) makan2 (24) masak2 (9) me (26) me hubby (3) muvie (10) my family (27) my stuff (9) newborn (1) no idea (8) nuffnang (3) opis (30) parenting (21) personal (12) pregnancy (9) ramadhan (2) random (5) reward (1) rumahku syurgaku (7) sales (5) shopping (13) tag (12) taska (6) vacation (4) video (6) weekend (2) wordless (2)

:: FOLLOWER ::

"MOBS PARENTS LOOK A-LIKE CONTEST"

"MOBS PARENTS LOOK A-LIKE CONTEST"
until 11 June 2010

THE UNIQUE WEDDING PHOTO CONTEST

THE UNIQUE WEDDING PHOTO CONTEST
i win consolation prize