Monday, June 28, 2010

bawa aqeef mandi pool...

hari ahad duduk sampai petang..abah aqeef pegi rumah kawan nak cat side mirror kete pulak..so,saya duk buat keje rumah..masak..tgk tv..layan aqeef..FBing..hehe..bile ptg janji ngan kawan nak bawak anak² mandi pool kat p9 tu..1st time aqeef mandi kat sini.. lihat saje gelagat dia..saya xleh masuk pool so mintak tlg kawan tu tgk² aqeef..hehe

 aqeef nak pinjam bola tp x dapek..hehe

 beriya nak kejar pelampung org lain..

 air pancut..huhu

 sgt berlagak xmau dipegang ok..

balik dari kolam singgah jap kat pasar sehari..pepandai je panggil pasar sehari sbb ade kedai² berderet kat jalan raya tepi pool tu..jalan² cari selipar aqeef..tp dia terpandang pedang menan ade lampu² ngan bunyi² bagai..seperti biase kalau x beli dia akan berdrama king di situ..saya mmg kalah ok..so,mmg terpaksa beli juga...huh! selama 2 hari saya jalan dgn dia,2 brg yg dia dapat..aiyak!!

nota ummiaqeef : lupe nak snap 2 2 brg yg di'pow'oleh aqeef..lepas ni x bole la bawak dia jalan..kene ade abah dia juga baru senang..


6 comments:

Shinnaz Ahmad Rasid said...

ko tunggu lah dia besar! habis lah! haha

Ummi Eisya said...

bestnye aqeef dapat mandi manda..

mamamarissa said...

bagus aqeef...pow ummi lagi, pow byk2...hahaha!!!

ummiaqeef said...

@Shinnaz Ahmad Rasid

habis la...uwaaa!!!

ummiaqeef said...

@Ummi Eisya

dia mmg suke berendam..hehe

ummiaqeef said...

@mamamarissa

adoi...abis la duit ummi...hehe

:: LABEL ::

2nd jr. (5) aidilfitri (3) aqeef (68) avent (1) award (11) baking (1) bebel (1) besday (4) BFF (4) blogger (1) blogging (16) car (2) contest (51) course (3) emo (8) family members (7) FB (1) friends (3) geng gedix (14) gosip (1) hang out (36) hometown (2) hubby (7) iklan (1) info (17) internet (1) makan2 (24) masak2 (9) me (26) me hubby (3) muvie (10) my family (27) my stuff (9) newborn (1) no idea (8) nuffnang (3) opis (30) parenting (21) personal (12) pregnancy (9) ramadhan (2) random (5) reward (1) rumahku syurgaku (7) sales (5) shopping (13) tag (12) taska (6) vacation (4) video (6) weekend (2) wordless (2)

:: FOLLOWER ::

"MOBS PARENTS LOOK A-LIKE CONTEST"

"MOBS PARENTS LOOK A-LIKE CONTEST"
until 11 June 2010

THE UNIQUE WEDDING PHOTO CONTEST

THE UNIQUE WEDDING PHOTO CONTEST
i win consolation prize