Thursday, January 28, 2010

xtvt weekend lepas yg dah basi...

hari sabtu kami ke jj equine..
mase ni la aku tarik muncung sedepa majuk kes hubby x bg aku nak beli jam..
x beli ape², just bawak aqeef jalan²..
malas nak citer byk..layan pict sudah..

~ posing jap mase hubby amik kete ~

~ 2 budak botak kesayangan hamba ~

~ kete pakai remote ni abah aqeef yg syok main ~

hari ahad pula ke alamanda..
abah aqeef ajak masuk toycity..
inilah padahnye,budak kecik ni sgt rambang mata..
sumer dia nak usik..sampai xmo kuar dr situ..
ingatkan nak belikan toys utk aqeef..
tp 1 pun x berkenan..
regenye boleh tahan juge ye..
(abah aqeef konon nak cari kereta remote control seperti di atas,sekali regenye mak ai..rm600++)

sudahnye budak botak di bawah ni je yg terkesima..
dia mmg berkenan mainan lori dan bas..
tp lori seperti gambar di bawah saje sudah rm100++
niat hendak membeli dibatalkan sajo..

~ aqeef : yg ini ke yg itu ek..sumer nak.. ~

ummi : aqeef, jom balik..(sambil nak pimpin tgn aqeef)
aqeef : (berpaling sambil sentap tangan dia)
ummi : jom la..kite g tmpt lain..(sambil nak dukung aqeef)
aqeef : uwaaaa! uwaaaa!
ummi : alamak..si aqeef dah pandai pilih menan pulak..

p/s : moral of the story : jgn pandai² bawak anak masuk tempat menan..mmg berdrama je korang nanti..hihi..


3 comments:

Confession of a Coffeeholic Mama-Miya said...

cutenye 2 branak dogol.

Mama_Aqish said...

uiks...aqeef dah potong rambut???rambut tahun baru ek...nampak cam budak nakal yang tomei gitu...selalu rambut pacak2 jer

ummiaqeef said...

mama-miya ~ mmg abah dia suke botak..bapak borek,anak rintik..hehe

mama_aqish ~ botakkan sbb x menang contest mama_aqish..hehe..xde la,saje je mmg abah dia suke botakkan kepala dia n anak dia..hihi..x ensem dah..nmpk nakal dan mmg nakal pun..

:: LABEL ::

2nd jr. (5) aidilfitri (3) aqeef (68) avent (1) award (11) baking (1) bebel (1) besday (4) BFF (4) blogger (1) blogging (16) car (2) contest (51) course (3) emo (8) family members (7) FB (1) friends (3) geng gedix (14) gosip (1) hang out (36) hometown (2) hubby (7) iklan (1) info (17) internet (1) makan2 (24) masak2 (9) me (26) me hubby (3) muvie (10) my family (27) my stuff (9) newborn (1) no idea (8) nuffnang (3) opis (30) parenting (21) personal (12) pregnancy (9) ramadhan (2) random (5) reward (1) rumahku syurgaku (7) sales (5) shopping (13) tag (12) taska (6) vacation (4) video (6) weekend (2) wordless (2)

:: FOLLOWER ::

"MOBS PARENTS LOOK A-LIKE CONTEST"

"MOBS PARENTS LOOK A-LIKE CONTEST"
until 11 June 2010

THE UNIQUE WEDDING PHOTO CONTEST

THE UNIQUE WEDDING PHOTO CONTEST
i win consolation prize