Monday, January 4, 2010

weekend yg lalu..

ni kira n3 xde idea..hehe..
mai la tgk xtvt kami anak beranak kat umah..
gambar menceritakan segalanye..

hi auntie² sekalian..

ni pulak kejadian tghari smlm..
mase ummi dia tgh masak kat dapur..
dia pun sbuk wat keje lain..
bile aku toleh je tgk dah jadi camni..
.
.
.

wat xtau je muke dia..

ni kene marah ngan ummi suh kuar dr situ..

ni pulak dia marah sbb ummi asik mik gambo dia je..

payah tul nak mik gambo dia skang ni..

intro nak nangis ni..

sambil marah sambil tarik² jari tu..

ptg tu bawak aqeef g alamanda jmpe cousin dia..danish name dia..

x agak² nak pegang 2 stereng tu..

p/s : teringin nak g holiday..tmpt mane best yek? yg dekat² je la..

2 comments:

sujaihah said...

aqeff pandai nyer duk kat laci tu...kak tak patah ker...hehhe...takper2 aqeef ringan lagi...hehheh

ummiaqeef said...

hehe..risau gak tp cpt2 la angkat dia turun..dia mmg suke main laci tu kalau kat dapur..

:: LABEL ::

2nd jr. (5) aidilfitri (3) aqeef (68) avent (1) award (11) baking (1) bebel (1) besday (4) BFF (4) blogger (1) blogging (16) car (2) contest (51) course (3) emo (8) family members (7) FB (1) friends (3) geng gedix (14) gosip (1) hang out (36) hometown (2) hubby (7) iklan (1) info (17) internet (1) makan2 (24) masak2 (9) me (26) me hubby (3) muvie (10) my family (27) my stuff (9) newborn (1) no idea (8) nuffnang (3) opis (30) parenting (21) personal (12) pregnancy (9) ramadhan (2) random (5) reward (1) rumahku syurgaku (7) sales (5) shopping (13) tag (12) taska (6) vacation (4) video (6) weekend (2) wordless (2)

:: FOLLOWER ::

"MOBS PARENTS LOOK A-LIKE CONTEST"

"MOBS PARENTS LOOK A-LIKE CONTEST"
until 11 June 2010

THE UNIQUE WEDDING PHOTO CONTEST

THE UNIQUE WEDDING PHOTO CONTEST
i win consolation prize