Wednesday, November 18, 2009

aqeef enjoy his food

sekarang ni aqeef dah xmo kita suap mkn sgt,ikut mood dia,kadang makanan yg dia leh pegang tu mmg dia nak pegang sendiri..cam semalam la,aku wat spagetti goreng..spagetti yg halus² tu,dah xtau nak masak ape..lauk xde pulak smlm..hehe..bedal je la..asal dpt alas perut..huhu..

mule tu aku suap aqeef,dia mkn la..pastu terus dia nak pegang sendiri..aku pun biar la dia mkn sendiri sambil merakamkan video ini..sila layan..




~ abaikan bantal yg x bersarung itu..hihi.. ~

p/s : xtau nak citer pasal ape..hehe..


6 comments:

MRS. K said...

wahh.. bagus la abang aqeef ni
independent... nak adik yer? hehe

mama_auni said...

mak aii..makan spagetti smpi penuh mulut nk masuk tangan..haha

ummiaqeef said...

mrs. k ~ tunggu dia pandai mintak dulu..hehe..nak saing² ke? hehe..

mama_auni ~ itu dah menandakan spagetti aku masak tu sedap..ekekekeke..

Confession of a Coffeeholic Mama-Miya said...

wah wah wah...makan beria sgt. leh buat iklan restoran ni.

ni la namakan BLW.

busyuksayang said...

wah!! dah pandai makan sendiri ya aqeef :D

ummiaqeef said...

mama_miya ~ hehe..mesti org terliur dia makan ek..erm..BLW tu ape kak?

busyuksayang ~ asik nak pegang sendiri makanan tu,abis la tgn tu..hihi

:: LABEL ::

2nd jr. (5) aidilfitri (3) aqeef (68) avent (1) award (11) baking (1) bebel (1) besday (4) BFF (4) blogger (1) blogging (16) car (2) contest (51) course (3) emo (8) family members (7) FB (1) friends (3) geng gedix (14) gosip (1) hang out (36) hometown (2) hubby (7) iklan (1) info (17) internet (1) makan2 (24) masak2 (9) me (26) me hubby (3) muvie (10) my family (27) my stuff (9) newborn (1) no idea (8) nuffnang (3) opis (30) parenting (21) personal (12) pregnancy (9) ramadhan (2) random (5) reward (1) rumahku syurgaku (7) sales (5) shopping (13) tag (12) taska (6) vacation (4) video (6) weekend (2) wordless (2)

:: FOLLOWER ::

"MOBS PARENTS LOOK A-LIKE CONTEST"

"MOBS PARENTS LOOK A-LIKE CONTEST"
until 11 June 2010

THE UNIQUE WEDDING PHOTO CONTEST

THE UNIQUE WEDDING PHOTO CONTEST
i win consolation prize