Wednesday, August 5, 2009

cemas vs bengang! @#$%^&*

pg² lg td aku dah cemas..bukan pasal ape,aku punye henset leh xde dlm beg..aku rase cm tinggal kat umah..cepat² aku balik g amik,rupenye mmg btl ade atas drawer baju aqeef dlm bilik..

pastu kat opis pulak td ade dpt 1 fax dr 1 jabatan ni la..konon ade 10pages tp tgk² yg kuar start dr page yg ke-5 sampai ke-10 je..mane pegi page 1-4? dah la xde letterhead nak call pun kene bukak diary goment tu..bile call operator kat jabatan tu pulak kemain la jawab cam x makan sebulan..nak jawab call pun cam malas ke? aku suh sambung kat cik urusetia yg ade namenye kat surat tu..byk kali dier sambung x dpt²..ade 2 org name kat situ..2 2 x jawab..last² aku mintak direct line terus..

bile aku call sendiri selang beberapa minit pun x di jawab..xkan org dekat² situ xde nak tlg jawab? kalau kat tmpt aku ni dah kene dah..sbb aku dah pernah terkena jgk dgn officer tmpt aku ni..malas nak citer sbb bengang..! pastu baru sat ni aku call balik operator jabatan tu suh sambungkan..mmg same jgk x berjawab..

bile operator tu jawab balik,aku pun tanye la, 'nape saya call 2 2 org ni x dpt dr pg td?,

operator tu jawab, 'xde org la tu'..

mmg la xde org sbb tu la x berjawab..soalan tu budak² pun leh jawab..aku saje wat loudspeaker nak suh opismate aku dgr..terkejut opismate aku dgr operator tu jawab..aku ckp xde ke sape² yg berdekatan kat bahagian tu nak tlg jawabkan..terus dier pas kan call tanpa berkata ape²..apakah? seb baik yg jawab tu ok..kira sejuk skit ati aku ni,,kan senang kalau dr td pas kat org ni je,xyah la bikin panas aku..huh..@#$%^&*

4 comments:

~mama aiman~ said...

heran kan?? dalam sekular da bgtau 3X deringan kena angkat telefon, bila org komplen dalam surat kabar, bukan main nak marah, kerna mereka ini la, semua jabatan goment kena tempias.. bila la nak berubah.. "apa yang penting?? "Kerjasama".. org sekeliling tolong la angkat tepon!! jgn buat pekak badak..

Anonymous said...

memang bengang tau!!banyak kali da kene!!

ibuhaikal a.k.a zarina said...

betul2...sama la dan terkena jugak tapi ape nak buat kan..dah semua tempat sama cam gitu..soba je la yea kengkawan...

rozie rahman said...

kengkawan sumer,
mmg geram lg² kalau kite mmg nak urgent mende tu kan..ish..sakit ati je..!

:: LABEL ::

2nd jr. (5) aidilfitri (3) aqeef (70) avent (1) award (11) baking (1) bebel (1) besday (4) BFF (4) blogger (1) blogging (16) car (2) contest (51) course (3) emo (8) family members (7) FB (1) friends (3) geng gedix (14) gosip (1) hang out (36) hometown (2) hubby (7) iklan (1) info (17) internet (1) makan2 (24) masak2 (9) me (26) me hubby (3) muvie (10) my family (27) my stuff (10) newborn (1) no idea (8) nuffnang (3) opis (31) parenting (21) personal (12) pregnancy (9) ramadhan (2) random (5) reward (1) rumahku syurgaku (7) sales (5) shopping (13) tag (12) taska (6) vacation (4) video (6) weekend (2) wordless (2)

:: FOLLOWER ::

"MOBS PARENTS LOOK A-LIKE CONTEST"

"MOBS PARENTS LOOK A-LIKE CONTEST"
until 11 June 2010

THE UNIQUE WEDDING PHOTO CONTEST

THE UNIQUE WEDDING PHOTO CONTEST
i win consolation prize