Thursday, July 2, 2009

entry wat ilang bosan

ini lah xtvt kami 2org td di opis..seb baik ade en cameraman yg rajin men'snap' pic kami..kebetulan bos xde g meeting..staff pun ramai xde..kami berdua pun dgn selambernye berposing di segenap sudut utk memecah suasana..ceh..ayat x leh bla..saje nak tayang pic aku makyong a.k.a iza ni..hari ni ialah hari pakai batik ye utk org gomen..sila la layan..ini sebenarnye jg paparan pic makyong permintaan dr ibuhaikal ye..(geng chat & blog kami) huhu..

~1st pic - nmpk cam x bermaya gitew! testing..testing..~

~ 2nd pic - dah start wat aksi terlebih sudah ~

~ 3rd pic - pesal muke aku nmpk mulat?? x aci.. ~

~ last pic - nape makyong ni pegang perut? aku x phm la..takut terbobos kot..hehe ~

p/s : ibuhaikal, sila save pic ni as wallpaper ye..hehehe..xdela..gurau sajork..


18 comments:

sumysya said...

bila la mak yong ni nak bersalin??? wa...sempat lagi bergambor yer...

ummiaqeef said...

bulan 8 due dier..dah debar dah tu..huhu..ko jgn xtau suzie,makyong ni mmg suke berposing..nti anak dier kuar suke posing gak cam mama dier..hehe..

baBe_ieza said...

hehehe..bese la..lagi pulak nti dapat bby gurl suker posing..leh geng ngan mama die..hehhe..
malu je letak gambo aku banyak2...

ummiaqeef said...

iza ~ sukati aku la nak letak byk mane..blog aku kan..hehe..saje nak glemer kan ko..

ibuhaikal said...

tq2..kpd model2 aku yg 2 orang ini..dan tq jugak kpd yang menyenapkan gambar bebudak nie yeaa..

ummiaqeef: klu orang yang ngadung bby gurl nie muka dia berseri2 je kann..masa kita dulu ngadung bby boy muka nampak no tak bermaya nya kann2..

baBe_ieza: cumey la ieza nie bile ngadung muka nampak tembam..nie asal dlm gambar ieza dok pegang perut je..nape rasa berat ke rasa turun ke?..heeeheeee

sujaihah said...

best la plak klu opis saya ader hari batik...rase nyer tak mungkin kot, klu hr seluar jins sedunia leh jadi kot

Ada Ayrissa said...

bestnya leh posing2 gitewwwwwwww..

ummiaqeef said...

ibuhaikal ~ u r welcome! makyong ni mmg suke pegang perut dier..kejap² pegang..takut no bobos gamaknye..

sujaihah ~ kalau ade hari jeans sedunia lg best..hehe..i like..

ada ~ posing ala² malu kucing gitew!

ibuhaikal said...

heeheeheee...agaknya dia terasa bby dia gerak2 kot tu yang dia dok pegang je puyutnya tu..

ummiaqeef said...

ibuhaikal ~ xde..kadang x gerak pun dier pegang jugak..hehe

baBe_ieza said...

woit:korang ne ngutuk iza eyh...saje je nak pegang perot..nk bagi baby rase tangan mama die..tu yg slalu pegang perot tuh..

[-suziey-] said...

waaa xde keje la tu..sempat posing2..hehe:p

ummiaqeef said...

iza ~ ala..ko tu mmg suke pegang perut ko tu..dulu aku pegang kan pastu aqeef dlm perut gerak² cam marah kite letak tgn kat dier..

sis suziey ~ besela..keje ade je tp curik masa time bos meeting..hehe..

shinnaz said...

saya setuju dengan rozie..iza takut perut die jatuh..hehe..sampai time kua la die..hehe..tungggguuuu!!!

ummiaqeef said...

shinnaz ~ ooo..ko x keje pastu duk bertenet kat umah ek..alasan semata-mata..

shinnaz said...

erk..standard la uma ade intenet..haha..

baBe_ieza said...

shinaz memg...tu seme alasan semata2 tau...aku letak kat perot sebab aku sayang perot aku tuh..hehhe

sumysya said...

ooo..tak lama lg da nak bersalin...hehehe...ye la tu..nt baby kuat possing la tuuuu...slalunya baby ikut ragam maknya masa pregnant...

:: LABEL ::

2nd jr. (5) aidilfitri (3) aqeef (68) avent (1) award (11) baking (1) bebel (1) besday (4) BFF (4) blogger (1) blogging (16) car (2) contest (51) course (3) emo (8) family members (7) FB (1) friends (3) geng gedix (14) gosip (1) hang out (36) hometown (2) hubby (7) iklan (1) info (17) internet (1) makan2 (24) masak2 (9) me (26) me hubby (3) muvie (10) my family (27) my stuff (9) newborn (1) no idea (8) nuffnang (3) opis (30) parenting (21) personal (12) pregnancy (9) ramadhan (2) random (5) reward (1) rumahku syurgaku (7) sales (5) shopping (13) tag (12) taska (6) vacation (4) video (6) weekend (2) wordless (2)

:: FOLLOWER ::

"MOBS PARENTS LOOK A-LIKE CONTEST"

"MOBS PARENTS LOOK A-LIKE CONTEST"
until 11 June 2010

THE UNIQUE WEDDING PHOTO CONTEST

THE UNIQUE WEDDING PHOTO CONTEST
i win consolation prize