Monday, March 30, 2009

tumbuh gigi?

baru² ni mase aqeef demam tu aku perasan kat gusi bawah tu cam keras skit bile aku rase ngan jari..rupenye nak tumbuh gigi..patutla skang ni suke sangat menggigit..terutama skali my b****t..menjerit² aku mase dier gigit tu..bile aku menjerit dier lak terkejut..hahaha..lawak tul la..hubby ku kate..bg je la susu dlm botol tu..cian kat aku gaknye..huhu..

weekend aritu mmg kuat kuar biji² merah kat seluruh badan dier..sampai jadi lain rupe dier..skang ni dah kurang skit..tp still ade lg..dan semakin itu jgk kenakalannye terserlah sehingga menyebabkan aku x leh wat keje..nak dera ummi ek..smlm pulak abah dier sakit perut sampai pening kepala n muntah²..angin gaknye..terbaring je..arini pun mc..cian aqeef abah dier xleh layan sgt..semoga hubby ku cepat sembuh..

6 comments:

Misya Idris said...

huhuhu anak ko geget time menyusu? iskk nasib baik time kau terkejut tu tak terlempang muka dia..hahahaha

rozie rahman said...

xde la terlempang tp terjerit kuat pastu dier terkejut terus nangis..hihi..tindakan refleks..

♥mama gojes♥ said...

heheheh..kaki geget...

S.L.A.S. said...

dah tumbuh gigi yer...anak aku lak demam panas... sib baik x tumbuh lagi gigi dia..takut gak aku nk neneng kan dia kalau dh tumbuh gigi...huhuuhu..aku EL ri ni...

Nong Andy said...

my shinta tu blum tumbuh gigit pon pndai gigit guna gusinya

rozie rahman said...

iza : bukak kaki yg geget..gigi yg geget..hahaha

eda : tau xpe..mmg sakit tau x..saje je nak kenakan ummi dier..qushayyi dah baik ke?

mama shinta : gigit ngan gusi x sakit sgt..ngan gigi lg sakit..hehehe..

:: LABEL ::

2nd jr. (5) aidilfitri (3) aqeef (70) avent (1) award (11) baking (1) bebel (1) besday (4) BFF (4) blogger (1) blogging (16) car (2) contest (51) course (3) emo (8) family members (7) FB (1) friends (3) geng gedix (14) gosip (1) hang out (36) hometown (2) hubby (7) iklan (1) info (17) internet (1) makan2 (24) masak2 (9) me (26) me hubby (3) muvie (10) my family (27) my stuff (10) newborn (1) no idea (8) nuffnang (3) opis (31) parenting (21) personal (12) pregnancy (9) ramadhan (2) random (5) reward (1) rumahku syurgaku (7) sales (5) shopping (13) tag (12) taska (6) vacation (4) video (6) weekend (2) wordless (2)

:: FOLLOWER ::

"MOBS PARENTS LOOK A-LIKE CONTEST"

"MOBS PARENTS LOOK A-LIKE CONTEST"
until 11 June 2010

THE UNIQUE WEDDING PHOTO CONTEST

THE UNIQUE WEDDING PHOTO CONTEST
i win consolation prize