Thursday, March 5, 2009

ape yg aku mengarut ni??

...buhsan aku dengan penat...
...dan enyah saja kau pekat...
...seperti berjelaga jika ku sendiri...
...ntah ape² ntah aku ni...
...saje je nak menghilangkan rasa keboringan...
...kebuhsanan yang menyerlah..
..tatkala malas menyelebungi diri ini...
..walaupun bertimbun² tugas yg perlu diselesaikan...
...tp apakandaya kederat ku hanya terhad...
..dek tanggungjawabku terhadap keluarga dan majikan...
...dan aku bukannya robot..
...berikan aku masa untuk me'release'kan segala kekusutan...
...ape yg aku mengarut ni??...
...aku pun tidak mengerti...
...membiarkan saja jari jemari ini meluahkan perasaan yang terbuku di hati..
...jika boleh dihardcopykan bisa menjadi sebuah buku..
...utk tatapan pembaca sekalian...
...biarlah aku berhenti bicara...
...sebelum aku melalut yg bukan²...
...abaikan sekiranya anda tidak berminat untuk membaca...
...ini saja coretanku buat menghilangkan
...Ya Allah..berilah aku kekuatan..
...utk menghadapi hari² yang bakal mendatang...

6 comments:

misaki said...

mendalam maksudnya nampak...tabah kan hati erk..:)

miz_ain said...

hai bett...apasal ko????

rozie rahman said...

misaki : thanks..saje je keboringan melanda...

miz_ain : oo..ni ain dsk ek..thanks drop to my blog..keep in touch ye..saje je la duk merepek kat sini..biase la skang ni kan sbuk smcm kadang sampai letih je,x larat sangat..

Misya Idris said...

huhu ada ada aja ko nih..

Ada Dalina said...

huhu...
x suka perkatan bosan tu kan?
tp makin x suka makin la nak sebut..
kui3...

rozie rahman said...

erm..letih la skang ni kan Ada?? lg² dah jadi ibu ni..huhu..tunggula cik anim plak nti...hukhuk..

:: LABEL ::

2nd jr. (5) aidilfitri (3) aqeef (70) avent (1) award (11) baking (1) bebel (1) besday (4) BFF (4) blogger (1) blogging (16) car (2) contest (51) course (3) emo (8) family members (7) FB (1) friends (3) geng gedix (14) gosip (1) hang out (36) hometown (2) hubby (7) iklan (1) info (17) internet (1) makan2 (24) masak2 (9) me (26) me hubby (3) muvie (10) my family (27) my stuff (10) newborn (1) no idea (8) nuffnang (3) opis (31) parenting (21) personal (12) pregnancy (9) ramadhan (2) random (5) reward (1) rumahku syurgaku (7) sales (5) shopping (13) tag (12) taska (6) vacation (4) video (6) weekend (2) wordless (2)

:: FOLLOWER ::

"MOBS PARENTS LOOK A-LIKE CONTEST"

"MOBS PARENTS LOOK A-LIKE CONTEST"
until 11 June 2010

THE UNIQUE WEDDING PHOTO CONTEST

THE UNIQUE WEDDING PHOTO CONTEST
i win consolation prize